Για να γίνει κουλτούρα

Τη φωτιά μέσα από τις στάχτες του θέλει να αναζητήσει ο ΟΠΑΠ μέσω της θυγατρικής του εταιρίας “Ιπποδρομίες ΑΕ”. Ο λόγος για τον ελληνικό ιππόδρομο και το ιπποδρομιακό στοίχημα, που γνώρισε δόξες σε προηγούμενες δεκαετίες και έφτασε να πραγματοποιεί τζίρους άνω των 3.000.000 εκατομ. ευρώ τη μέρα! Ένα χώρο, για τον οποίο το ελληνικό δημόσιο δαπάνησε πάνω από 200 εκατομ. ευρώ για την κατασκευή νέου ιπποδρόμου, αλλά στη συνέχεια φρόντισε να τον απαξιώσει και τελικά να τον μετατρέψει σε στάχτη και μπούρμπερη!

Το έργο που καλούνται να εκτελέσουν οι άνθρωποι της ΟΠΑΠ ΑΕ μόνον εύκολο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Μπορεί να είναι ο κολοσσός στο χώρο των στοιχημάτων, αλλά το νέο προϊόν που μπήκε να διαχειριστεί είναι κατεστραμμένο, με κάκιστη εικόνα στην κοινωνία και σε ένα χρονικό σημείο όπου το οικονομικό τοπίο είναι τραγικό. Οι απόψεις κάποιων περί άνθησης του τζόγου (και της πορνείας) σε εποχές οικονομικών κρίσεων είνα τουλάχιστον φεδρές, αφού όταν δεν κυκλοφορεί … σάλιο στην αγορά, πώς θα βρεθούν και … περισσεύματα για παιχνίδια; Το “πλαστικό” και το “μαύρο” χρήμα είναι αυτά που … τροφοδοτούν το μύλο του τζόγου.

Ο ιππόδρομος και το ιπποδρομιακό στοίχημα παγκοσμίως είναι τα πιο δυνατά χαρτιά στο χώρο των θεαμάτων και του τζόγου. Συναρπάζουν μεγάλες μάζες της κοινωνίας και είναι αυτό που ονομάζουμε τρόπος ζωής! Γι’ αυτό και σε πολλές χώρες είναι μέσα στην κουλτούρα τους και απασχολούν με τον έναν, ή τον άλλο τρόπο, εκατομμύρια ανθρώπους. Εδώ ακριβώς είναι και το μυστικό της επιτυχίας. Τίποτα στη ζωή δεν μπορεί να πετύχει, να … φουντώσει, εάν δεν εισχωρήσει στις συνήθειες, στον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Εάν δεν γίνει κουλτούρα. Ασφαλώς θέλει και τους ήρωές του, τους μύθους και τους θρύλους του. Και ο ιππόδρομος έχει τέτοιους, αλλά μπορεί να αποκτήσει και νέους.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*